Ventetid på TDC-tekniker

I dag i Politiken har de en artikel om hvordan TDC’s ventetider koster millioner. Når man er nødt til at tage en hel fridag/fleksdag/sygedag/omsorgsdag for at vente på en tekniker man ikke aner hvornår kommer, så koster det jo samfundet i den sidste ende.

TDC’s kommentar er:

Vi oplever næsten ingen klager på det her felt, og derfor har vi indrettet os, som vi har. Men vi evaluerer selvfølgelig løbende.

Så hermed en stor opfordring til at klage næste gang du skal sidde hjemme og vente en hel dag på en tekniker fra TDC. Du skal ikke bare klage til teknikeren, for det tæller åbenbart ikke med – du skal ind på TDC’s hjemmeside og udfylde en klageformular (som er særdeles godt gemt). Men den er altså her.

Det skal dog siges, at hvis man vil betale 195 kroner for det, så kan teknikeren pludselig godt komme med et to-timers-interval for hvornår han kommer. (Spørgsmålet er så om det holder!)


TDC’s ventetider koster millioner, Politiken, 1. januar 2011

Comments are closed.